این فایل برای درس سمینار در مدیریت رشته مدیریت یازرگانی در مقطع کارشناسی ارشد تهیه شئه و حاوی 15 اسلاید می باشد که به شکل زیبایی طراحی شده است. فهرست مطالب: مقدمه توجه اهمیت موضوع اهمیت مشتری انتظارات مشتری مشتری مداری در بانک راه های تحقق مشتری مداری نتیجه گیری تعداد اسلایدها: 15 فرمت: PPT .
تخفیف ویژه فقط برای امروز مشتری ,مداری ,مشتری مداری ,درعرصه بانکداری ,مداری درعرصه ,پاورپوینت مشتری ,مداری درعرصه بانکداری ,مشتری مداری درعرصه ,پاورپوینت مشتری مداری منبع
درباره این سایت